środa, 2 listopada 2016

Problem ze zniszczonymi włosami

Witajcie Kochani! 

Ostatnio doskwiera mi pewien kłopot - otóż moje włosy stały się bardzo przesuszone, szorstkie, trudne w rozczesywaniu i matowe... :( Wydaję mi się, że to kwestia pogody, która jest teraz dosyć wietrzna więc sprzyja zniszczeniu i osłabieniu kondycji włosów.




W każdym razie postanowiłam coś z tym zrobić i zająć się intensywniejszym odżywianiem włosów poprzez ich olejowanie. Używam do tego celu oleju kokosowego, ponieważ porowatość moich włosów jest niska. Osobom o wysokiej porowatości odradzam ten olej, uważam że zbyt obciąży takie włosy. Lepiej wtedy postawić na dobrą odżywkę z drogerii - https://midy.pl/odzywka-do-wlosow/

Myślę, że jest jeszcze za wcześnie żebym mogła mówić o efektach olejowania włosów olejkiem kokosowym, ponieważ użyłam go zaledwie 3 razy, ale powiem Wam że na pewno włosy są łatwiejsze w rozczesywaniu, gładsze i bardziej lśniące. Więcej będę mogła powiedzieć dopiero po jakimś czasie... Tak więc czekajcie na relacje ;) 

Jakie są Wasze sposoby na pielęgnacje włosów jesienną/zimową porą? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz